Bencede gebelik vardır sağlıklı olsun inşallah bendeki çizgi flaşla zor gözüküyordu hemen gitti. 4.86 çıktı değer çok arada bir değerdi biraz üzüldüm keşke erken gitmeseydim dedim bence 2 gün sonra git çünkü değer 2 günde bir 2 katı artıyor 2 gün sonra tekrar gittim emin olmak için 21.2 çıktı