Ağustos anneleri ne durumdasınız? Ben forumu okudukça telaşa biniş modundayım 23ü bebişi görmeye gideceğiz. En son gittiğimizde doktor her şeyi için iyi demişti, vücudum da her şeyin yolunda olduğunu hissettiriyor. Mide bulantımın olmaması da erkekmiş gibi hissettiriyor ama aşırı yorgunluk, idrara çıkma isteği devam.. Kanama ve ağrı yok sizin güncellemeler nedir?