Merhaba hanımlar. Bebeğim doğalı 10 gün oldu ancak hala göbek bağı düşmedi. Etrafımdaki herkes 1 haftada düşmesi gerekirdi normalde vs diyorlar. Ancak baya kurudu rengi çok koyu düşecek gibi yine de acaba anormal bir durum mu var diye endişeliyim. Tecrübelerinize göre Maksimum kaç günde düşmesi gerekiyor sizinkiler kaçıncı günde düştü? Göbeğinin üst tarafında çook hafif pembelik var acaba ondan mı gecikiyor?