Kizlar brım progesteron duşuklugum var bır kac ay hep ertelendım bu yuzden hep transfer gunun netleşir transfere gıtıgım sabah progesteron 7 bucuk cıkar ertelenırdı ve aralık ayında doktrom ilçalrin dozunu artırdı proltex ıgne ve fıtıl verdı ve progesteron bu seferde tavan yaptı sonuçum 40 tı ve transfer oldum ama içime sınmedı de degıl cunku cok fazlaydı doktordum da benı gerı cevırmek istemedı heral olduk ama tutmadı 2 tane 5 gun embrıo transfer edıldı ve Sonuç koca bı hıc oldu ama daha 5 tane embrıyom var beklekmtr olan umıdım bıtmış degıl ama insan ister istemez uzuluyo burda boyle derdımı anlatmak istedım allah hakımızda hayırlısını nasıp etsın belkı zamanı degıldı dıyorum kendımı avıturuyorum bu yolda olan tum kardeslerıme allah yar ve yardımcı olsun gercekten cok yıpratıcı bir surec cok uzun uzun yazdım ama cokk doluyumum bıraz dertleşmek iyı gelır dıyee başindan gecen varsa lutfen yazın bır bırbırımze destek ollalım….