acemianneyim benim de normal doğum olacaktı tabi çatı muayenesi falan hiç yapmadılar ilk doğumumdu, sorduğumda da doğum başkayınca yapılır dediler şaşırmıştım, 39. Haftamda 3900 demişti benim bebişe de dedim ben normal doğuramam herhalde, sonra 40. Haftada gittim suyu az gibi geldi basta sonra bidaha baktı iyi gibi dedi 40+2 de gittim suyu azalmış sana yatış veriyorum doğumu başlatıcaz dedi beni personelle dopumhaneye çıkardı, alel acele eşime haber verdim sürecin nasıl ilerleyeceğini soruyorum doktor muayene edince belli olacak falan dediler hep sonra beni tek odaya aldılar burda sancı çekeceksin tüm eşyalarını telefonunu poşete koy eşine teslim edeceez dediler, telefon verme olayı beni sinir etti yapacak başka bir şey yok ailem uzaktaydı ben kimseyle haberleşemedim, yanıma birini alabilirlermiş ama o da telefon alamazmış o koridora da çıkamazmış, neyse doktor muayene etti suni başlamadan 3 cm açılman var dedi, suni başladılar az az sancı vurdu ama adet ağrım kadar bile değildi sabah 9 dan 3 e kadar sunı verildi 2 kere durdurdular ara ara yürü diye suni aancı bebeğimin kalp atışını düşürdü 3 kere 85-90 a kadar düştü korktu doktor biraz başımda bekledi tekrar dedi bi muayene edeyim etti 6 saat sancının sonunda hâla açıklığım 3 cm di, neyse biraz daha devam edelim suniye dedi, ebe birazdan bağlayacam suniyi dedi odadan çıktı gitti bebeğimin kalp atılı 55 e kadar düştü ben ebeye bağırdım başıma geldi hemen söyledim o da duydu nst nin sesinden zaten, doktora bağırdı koridordan doktor koşarak geldi seni acilen sezeryana alıyorum çabuk getirin dedi ve 3 dakika içinde ameliyathanedeydim, o 3 dakika içinde doktor ameliyathane kapısında hazır bekliyodu bile 45 dk içinde falan da sezeryanım bitti lohusa servisine götürdüler ailemi aldılar içeriye 20 dk sonra falan da bebeğim geldi yanıma, ilgi bence çok güzeldi doktor da çok ilgiliydi servistekiler de öyle, biraz uzun oldu ama bu şekilde gerçekleşti doğumum devlet hastanesini tavsiye ediyorum, ama sonuna kadar normal doğumu destekliyolar , eğer bebeğimin kalp atışı düşmese beni asla almazlardı 2 gün sancı çektirirlerdi bence fikrimce