Bebisliiii 13 günlük b ebegimin karni sis gibi ve birde gobegi dustukten sonra gobegnde kanli gibi bisey oldu kan var gibi orda bunlar neden olur karin sisligi nasil iner acaba
Zehra5507 Bebisliiii kan olmaması lazım göbekte enfeksiyon olabilir mi Allah korusun bende hemen doktor randevusu al