mucizemm_ benim de üçlü tarama testim yüksek risk çıktı amniyosentez yapalım dediler hayır dedim çünkü ne olursa olsun aldırmayacağız. Aklıma bile gelmiyor, bu işte en önemli şey kafa rahatlığı, bir şey yoktur siz merak etmeyin. Ama aldırma düşünceniz varsa gerekeni yapın tabi