256955 Kızlar odamda büyük yer yok, park yatağı diklemesine yatağın yanına sığdırabiliyorum ya da küçük beşik koyulabilir. Siz olsaydınız ne yapardınız?
seyma0661 256955 canım benimde odamda aman aman yer yok 60×120 ahşap beşik istiyordum ama park yatak çok tavsiye edildiği için onu aldım 70×110 görsel ekliyorum fikir olsun sanada
2minnakannesi0 256955 kesinlikle park yatak çünkü ilk oğlum da ahşap beşik aldım içinden alıp koyması o kadar zor oldu ki bi ara kırdım yan tarafını öyle kullandım çokta sağlam değilmiş altı kırıldı sonra attım çöp oldu şimdi anne yani park yatak aldım ilkinde bunları yaşayınca
BabyAta 256955 anne yani yükseklik alcaklik ayarlanabilen yatağa yapışan modellerden alın bence chicco NeXT2go modeli gibi şimdiki aklım olsa park yatak eve sokmam cok kötü ya hışır hışır içinden bebegi almak dert bide çok övuyorlar burda onlara kandım neyini övdülerse hiç sevmedim
Betul_ksa42 Park yatak canım kullanım süresi ve kullanım açısından da daha avantajlı ilk b3begimde ahşap beşik almıştım uzun süreli kullanmıyorsunuz ama park yatağı uzun süre kullanabilirsin bebeğin yaşı bakımından diyorum yani ☺️