Her gittiğimizde aşırı bekletiyir devlette bile bu kadar beklemiyoruz tansiyon kilo hicbirseye bakmıyor tatlı dilli güler yüzlü anaç bir doktor ama sizi hatırlamıyor bile her gittiğinizde sıfırdan gelmis gibi ultrason resmi asla vermiyor Bi dünya para alıyor 4 aydır bir yazıcı alamadı kendine dahada v.s v.s Bi sürü şey var memnun olamadım ben