merveasd cinsiyette sadece y kromozumu vardır ya da yoktur diye çıkıyor. İki bebeğin birden cinsiyetini ayrı ayrı söylemiyor. Yani eğer kanınızda y kromozomu varsa bebeklerden en az biri ya da ikisi erkek demek oluyor. İkinci bebeğin net cinsiyeti için ultrason teyidi gerek ☺️