Ozlemdemir haniferesko galiba bende aynı durumu yaşıyacam iki oğlum var ve oğlan hissediyorum çünkü tüm belirtilerim diğer gebeliklerimdeki gibi
haniferesko staRmama İlkiyle ikincisi tam 3 yaş var. İkinciyle sonuncu arasında da tam 2 yaş olacak. Büyük oğlum 5 yaşına girecek küçükte 2 sonra doğum yapacağım canım
haniferesko Ozlemdemir benim hepsi farklıydı bence onla hiç alakası yok canısı ya rabbim gönlüne göre versin ama insan bir tane de kız istiyor ya 🥰
Ozlemdemir haniferesko bende çok istiyorum kuzum olsun çünkü birdaha çocuk yapmayı düşünmüyorum bakalım bir aya belli olur
haniferesko Hamide_00 aslında 2.de de çok istiyordum ama iyi ki oğlum olmuş bir birlerine oyun arkadaşı oluyorlar vs vs.
Hamide_00 haniferesko aynen canım kız olsun da isterdim ama erkek olacağı için de seviniyorum yani sağlıklı olsunlar da bebişler
58Vildan Benimde 3. Oğluma kavuşmaya uygulamaya göre son 5 😂 tacımı takip sultanlığımı ilan edicem evde
58Vildan haniferesko aman anacı olmasınlar evlendirene kadar uğraşıcam ilerde de sevdikleri kadınlarını sultan etsinler 😂🌺
defnevedoruk haniferesko bu sene erkek senesi herhalde herkesin oğlu oluyor bizede doktor %100 erkek dedi😂 bir tanede prensesim var 🌸
haniferesko Mege433 kusma halaizlik mide bulantısı iştahsızlık uyku hali hepsi var bunda ama ilkinde çok iyiydim
58Vildan Mege433 ekmeğe tuz döküp yedim bütün oğullarımda o kadar söyliyim 😂 bol oeynir bol salatalıklı bir hamilelik geçirdim
gizzzy35 Mege433 Belirti cinsiyet belirlemiyor ben buna inanmıyorum. İkinci erkek bebek hamileliğim hiç bulantı yaşamadım ikisinde de hatta hiç tiksinme bile olmadı birşeyden hamile gibi değilim 😅😅😅
keyfimin-kahyasi-misin Mege433 Belirti değilde Erkek gebelik daha zorlayıcı oluyor hem başı hem sonu İkinci bebeğim ikide dusugum var Ama hiç orenses hamileliği görmedim djdjd ne başta ne sonda