Ecem46 Evde ölçüm için cihaz aldım doktor sabah öğle akşam ölçmemi istedi ama benim hem canım yanıyor hemde 3 öğün yapamıyorum acıkmaya fırsat kalmıyor o zaman sadece sabah akşam yapsamda olur mu 3 öğün şart mı ? Ve yapanlar kaç gün sürdürdü?
Rukiye-67 Ecem46 canım şeker gebelikte çok önemli muhakkak dikkat etmen gerekiyor Özellikle bebeği fazlasıyla etkiliyor. Doktorunla detaylı konuş büyük ihtimalle şeker varsa diyet listesi verir ona göre açlık tokluk ölçmen takip etmen gerekiyor günde 6 kere 3 aç 3 tok
Ecem46 Rukiye-67 @RumeysaBabaer şekerim yok sadece rutin var mı yok mu anlamak için normalde yok. o zaman ben çok çok erken uyanıp günleri bölmeliyim teşekkür ederim ☺️
RumeysaBabaer Evet 3 öğün yapmalısınız eğer şekeriniz varsa. Sabah aç ve tok. Öğlen aç ve tok. Akşam aç ve tok. Bunlara göre şekeriniz var mı yok mu anlaşılır çünkü
Miyosss Ecem46 gebelikte şekerim yok diyemiyoruz maalesef canm. Benimde normalde şekerim yok ama gebelikte şekerim çıktı gebelik şekeri her an çıkabiliyor. Sabah öğle akşam aç tok ölçümünü yap mutlaka
Ecem46 Miyosss @RumeysaBabaer @Rukiye-67 evde ölçüm yapmaya yeni başladımda bugün sabah tokluk iyi çıktı ama akşam tokluk 145 çıktı havuçlu pirinç pilavı biraz yemiştim etkisi olabilir de mesela 1 hafta boyunca yaptığım ölçümlerde iki kez 145 çıksa tehlike arz eder mi
Aydangrbz Miyosss benimde 32 de çıktı . Daha önceki ölçümlerde yoktu . 2 haftadır dikkat ediyorum . 😔
Miyosss Ecem46 yok canm ama açlık 95 alti, tokluk 140 altı kabul ediliyor ona göre yedigine içtiğine dikkat edersen bi sorun yaşamazsın
Miyosss Ecem46 öyle canm o yüzden annelik kutsal ☺️ bnde çıktı gebelik şekeri perişanım aman dikkat et kuzum bi gelince dönüşü çok zor
Ecem46 Miyosss Serklaj ameliyatı oldum bende sürekli uzanıyorum 3 günde bir iğneye gidiyorum iki haftada bir kontrol valla iğneler sonrasında o kadar ağrı yapıyor ki doktor şeker çıkarsa inisülin başlayacak dedi . Bi dolu ilaç fitil 😢 zor gerçekten sanki kaç yıldır hamileyim ve daha var 3 ay 😩 kiloda almadım halbuki Allah sağsalim kucağımıza alabilmeyi nasip etsin
Ecem46 Aydangrbz yani bende öyle düşündüm çünkü sabah çok iyiydi. Yarın 3 kez bir daha deneyince anlaşılır . Doğuma kadar uzak durayım ekmek meyve makarna tatlı ve pirinçten
Fatma033 Benim zaten hamile kalmadan şeker hastalıgım vardı hrmde yüksek giden hamile olduğunu Öğrendikten sonra günde belki 20 sefer ölçüyorum parmaklarım delik deşik 7 aydır şeker ciddi anlamda tehlikeli bişi çünkü ilk kaybım şeker yüüznden 😞
Ecem46 Fatma033 Allah hayırlı şifalar versin çok geçmiş olsun sağ Salim kucağınıza alın evladınızı 🤲🏻