Kızlar bu konu hakkında beni bilgilendirir misiniz ? Benim adetime 5 gün var bugün kan geldi çok koyu kahverengi gibi bi kan damla şeklinde değilde biraz dazla bnm adetlerim hep düzenli olurdu . Olabilir mi bilmiyorum . Test yaptım o kanı görünce negatif internetten biraz araştırdım yerleşme okurken beta yükselmediği için çok fazla idrarda çıkmaması normal falan yazıyor kafam çok karıştı böyle bir şey yaşayan oldu mu ?