Kızlar kızım 5 günlük yenidoğan. 2 gündür antibiyotik alıyorum kızımdan sabah kanlı kaka gelmeye başladı. Hemşirelere söylüyorum anlamıyorlar. Banada bilgi vermiyorlar. Ne zaman emzirsem böyle oluyor. Yoğunbakım beni korkutuyor. Nolur siz bir şey söyleyin