Tabi ki gerekli değil. Siz nasıl istiyorsanız öyle yapım. Biz sadece sembolik olarak bir balon patlamıştık. Onu da kız kardeşim istedi diye yaptık. Herhangi bir süsleme davet falan yapmadık. Normalde aileme uzağım ama cinsiyeti onların yanına gittiğimde öğrenmiştim. Kendi ailem vardı yani. Uzakta olan ablam ve eşimin ailesini de görüntülü aradık o şekilde hep beraber cinsiyeti öğrendik sadece. Paylaşım bile yapmadım sosyal medyadan ☺️