Morcivert5 Merhaba, aşılamanın 13. Günü kahverengi akıntı ve sol kasığımda bacağa vuran keskin bi ağrı var yaşayan varmı daha önce? Ve geçmek bilmeyen baş ağrım ve baş dönmem var.
Ceydaaas1 Morcivert5 evde test yaparsan çıkar 12 .günümde silik çizgi çıkmıştı bende ilerleyen günlerde koyulaşır hatta
Onsekiz06 Gündeyim kasık ağrısı bel ağrısı mide yanması dışında bir belirtim yok ama hiç ümidimde yok
Elif112 Morcivert5 beta muhtemelen 15-20 falan çok yeni, hayırlı olsun inşallah, benimde öyle cikmisti
sehnazz000 Morcivert5 gördüm bende çizgiyi bazen markasına göre değişiyormuş teste göre var ama 😢 umarım öyledir hayırlısı olsun inşallah
Onsekiz06 Morcivert5 daha önce test yaptın mı peki aşılamadan beri yoksa 13. Günü mü yaptın benim aşılama olalı 10. Gün bugün ama negatif çıktı ondan soruyorum bi de belirtilerin nelerdi
Morcivert5 Onsekiz06 ilkndefa bugün yaptım aslında yapmayacaktım ilk aşılamamda 11. Gün direk negatifi görünce baya kötü olmuştum bu kez yapmayı düşünmüyordum ama bu akşam sol kasık ağrım bacağıma vurunca bide kahverengi lekelenmem olunca negatif düşünüp gidip test aldım üzüleceksem şimdi üzüleyim dedim ama 🥲 benim baş ağrım baş dönmem kasıkta batma belimde ağrı gögüslerimde şişlik var