Cansuncu 10 haftalık gebeyim. Bebeğimin kalp atışı çok iyi gelişimide güzel ama kesem küçük doktor kese büyümez ise kalp atışı durur dedi. Bu durumu yaşayan anneler var mı? Bana biraz yardımcı olursanız sevinirim.