H-seyma21 İlk çocuğum erkek ikinci bebeğimin kız olmasına ve sağlıklı olmasını çok istiyorum öncelikle kız gibi hissediyorum ama belki de böyle istediğim için birinin bana hani en azından bir bilgi vermesini çok istiyorum
Eymenkuzusu H-seyma21 açılın acil durum varmis😂🤭 kiz bebek canim insallah saglikli sihhatli kucagina alırsin
H-seyma21 Yani sağlıklı olsun ama oğlum olunca da bir kızım olsun istiyorum inşallah Allah kız nasip eder sağlıklı bir şekilde
biranneninyolculugu H-seyma21 böyle başlıkları acil olarak yazmamalısınız. İnsanları panik ediyorsunuz. Cinsiyetin acil bir durumu olamaz. Sağlıklı olsun yeter
cckdgnn biranneninyolculugu kullanıcı adınızı bir okuyun derim bir annenin ilk yolculuğu meraktır çok normal
Alya05 H-seyma21 kese şekli erke gibi tabi Kesin bişi yok ilerleyen haftalarda tekrar ay bakalım bide ilerleyen haftalarda kese şekli değişiyorda sağlıklı olur inşallah