GoncaKeskin Selamun aleyküm kızlar bugün (özel)doktora gittiğimde hala kız veya erkek diye bir şey söylemedi belirsiz dedi anlamadı bence bana 3hafta sonra gelirsin dedi bebek 5aylık olucak :( bu kadar beklemeli miyim ve devlet hastanesine sadece cinsiyet için gitsem yardımcı olurlarmı ? ve hemen gitsem ultrason bebege zarar verir mi ?
Daisyy GoncaKeskin ultrason bebeğe zarar vermez. Devlet hastanesinden randevu al rutin kontrol için geldim de. Muayene olurken cinsiyeti görebiliyor musunuz hala öğrenemedim ben de. Görürse söyler canım
Kubrakuzey GoncaKeskin bebeğin pozisyonuna bağlı aslında 14+4 civarında devlet hastanesindeki doktorum cinsiyeti söylemişti ☺️
Sevdalmira GoncaKeskin bizde dün gittik 14+3 kız olma ihtimali yüksek ama net bişey söyleyemem 3 hafta sonra gel dedi
GamzeLmira GoncaKeskin Canım banada 13de 14de 15de erkek dedi. Devlete de gittim 16da oda erkek dedi. Ama özel 20ye kadar bekle diyo. Ben kızımda 12ci haftasa öğrenmiştim. Bende bişey anlamadım 🤷♀️
Ebru87 GoncaKeskin baba 18 haftaya kadar söylemediler yanilma oluyor diye 18 hafta ogulum olcani ögrendim