Detaylı ultrason da netleşir canım. Benim doktorum 12. haftayı görse bile yanılma olabilir diye söyleme yanlısı değil mesela. 16. hafta da artık net olarak genital organı belli olduğu için söylüyor. Ama ben de detaylı da bir kez daha duymayı bekliyorum. Gerçi üç defa da kız dendi değişmez ama işte içim rahatlasın