Protein kacakligi çıktı ünv Hastanesi’ne sevk etti doktor gittim ordaki doktor magnezyum kullan 36 haftalık kadar idare eder bundan bişey olmaz dedi
135 olan tansiyonum normal dedi
Eve geldim ve iki gün sonrası 142 /88
Dün gece 152 oldu hemen gittim doktora
Bugün için de gittim Burdaki takıp eden doktorim
Dedi üçüncü riskli gebelik olarak sevk ettim
Ona rağmen böyle mi gönderdi seni dedi evet dedim
Öyle şey mı olur senin ilk doğum da riskli olmuş ve böyle gönderilmiş kaçalık var nasıl bişey olmaz dedi
Hemen ünv Hastanesi’ne sevk vercem 24 saatlik önce idrar isteyecem
Sonrası
Zaten erken doğum belli ve tansiyonun da artık inmez yükselir dedi
Bende memleketime gitmek istediğimi söyledim yatış olcak oğlum burda birakcam kimsem yok
Şimdi ilgilenmedi oradaki doktor
Ben artık güvenmiyorum
Git gel yapmak istemiyorum
Eğer yola çıkmamda sorun yoksa
Giderim dedim doktor da Hemen git ama yarın veya ertesi dedi
Bende tamam zaten acılden bile giriş yapsan alırlar seni dedi tansiyon ilacı verdi
Eve geldim valizimi toplayıp yarına gidiyorum
Bu arada tam 32 haftalık hamileyim
Kilosu da 1986 çıktı
Kız bu arada kilosu nasıl çok korkuyorum erken doğum olur diye bebek de iyi dedi ama
Yolda gelirken de otobüs kaza yaptı
İyiki emniyet kemeri taktım oğluma
Ama korkudan mi ne şuan çok kasılmam var
Rahmime baskı yapıyor baya