Gamze-232323 Merhaba normal doğum sonrası dikişleriniz de koku oldu mu ben antibiyotik kullanmadım ondan mu oldu koku acaba
Yazmelegi_ Gamze-232323 kullanmadiysaniz belki enfeksiyon kapmiştır ve ondan olmuştur o koku, bi baktirin bence
Gamze-232323 Gokturkmom_ dikişte bişe yok normal akıntılarım var kanamam yani ama koku geliyor vajinadan böyle gaz kokusu gibi sürekli ped değişip yıkadığım halde