Kızlar selam bugün idrar tahlili verdim lökosit 15 çıkmış ve bakteri bulunmuş. Normalde özel takipliyim ama tahlillerim için devlete gidiyorum. Doktoruma yazdım idrar kültürü istedi sonuca göre konuşalım dedi bir de tek kullanımlık ilaç yazmış kültürü verdikten sonra içeyim diye. 15 değer yüksek mi? Bol su içiyorum aslında ama korkuyorum bir yandan bebeğe bir zararı olur diye. Yarın idrar kültürü vereceğim. Bu konuda bilginiz varsa yorumlarınızı bekliyorum.