Kizlar öncelikle merhaba.🌸Benim sprunum şu ki karnim sertleşiyor bı anda Ve öylece kalıyor kasılma değil yani kasılma olsa ayırt edebiliyorum ikinci gebeliğim . Ama Anlamlandiramadim Nefesim kesiliyor kalıyorum öyle ve uzun süre geçmiyor . Kasılma olsa bı sure sonra rahatlama gelir ama öyle değil. Bide bel ağrım zaten var eksik ollmaz sağolsun😂bazı geceler Karın agrim oluyor ,🥹Saçma sapan şeyler içindeyim .Çarşamba gidicem ama muhtemelen önemli bir durjm degol diyecek Doktor Nasıl gecicek zaman böyleyken bilmiyorum 🥹sizlerdende yaşayan varmı ?