Regima Kızlar sezeryandan 2 3 ay sonra hamile kalan oldu mu? Karın içi ağrısı var mıydı? Çok yorgun, halsizim, bel ve sırt ağrısı var. geçen ay regl oldum, bu ay olmadım. 1 2 gün çox hafif kanama oldu.
Regima yeni_anne2 korundum ama belki bir şeyler ters gitmiştir diye korktum. Çünkü tüm belirtiler hamileliğimle aynıydı. Başka bir şeyden demek ki🤔
yeni_anne2 Regima iyi bari sizin adınıza sevindim 😁 Rabbım nice evlatlar nasip etsin tabiki de ama bu minik büyüsün sonra aksi taktirde fazla yıpratıcı olurdu sizin için dikkatli davranmaya bakın yine de siz