Kızlar doktor 6+1 adet tarıhıne göre ama gectiğimiz cuma doktorum 4’5 haftalık dedi . Kan uyusmazlıgından ipne ve dupostan kullnıyorum hıc bir sıkıntım yoktu cumartesi gunu kahverengi lekelenme geldi durdu dün iyiydim bugunde 3 damla geldı durdu doktorum hemen progestan iğne yaptırtdı . Benm 1 bos gebelık 1 kalp durması 2 kimyasal düşüğüm var . Korkuyorm tecrübelerinizi yazabılırmısınız yada aynı durumu yasayp sonucunu paylaşabılırmısınız