Neslihnkrc 12+5 günlük olduk doktorumuz tahminim var dedi ama bir hafta sonra bize söyleyecekmiş sizce cinsiyeti nedir🙈🥰
Gulcan0643 Neslihnkrc sanırım cinsiyet oluşumu 15. Haftada tamamlanıyormuş az kalmış zaten acele etmeyin bence
Cloverr Neslihnkrc resim nasıl yükledin cnm bnde yaptım ama bir türlü resim yükleyemiyorum hayırlısı olsun bu arada kaç ayliksiniz 🫠
Neslihnkrc Gulcan0643 doktorum tahminim var dedi 2li tarama verdil haftasonu sonucumuz çıkacak geldiğinizde net şekilde cinsiyetide söyleyeceğim dedi hatta cinsel yerine ultrasonu çok yaklaştırmayayım ki anlamayın dedi son bir kaç gün kaldı öğrenmemize ama insan merak ediyor işte 😌
Gulcan0643 Gulcan0643 geçtiğimiz cumartesi bende gittim doktora 11 haftalıktım eşim dayanamayıp cinsiyeti sordu doktorda şuan bir çıkıntı var bu kız çıkıntısıda olabilir erkek çıkıntısıda 15. Haftada netleşir cinsiyeti dedi sanırım sizin doktorunuzda riske atmak istememiş
Neslihnkrc Cloverr 12 hafta 5 günlük olduk canım. Mutlu resimden yükleme yaptım daha sonrasında link çıkıyor linki buraya yapıştırıyorsun
Merve2608_ Bende perşembe günü 14.haftanın sonuna doğru gidicem ikili test sonucu için, doktorum o zaman cinsiyeti de görürüz dedi. Sağlıklı olsunlar da cinsiyet farketmez 🥰