Kızlar başına gelen var mı geçen post atmıştım 3 tane test yaptım 3 de pozitif çıktı gittim kan verdim 0
11 gün oldu hala adet olmadım ve mide bulantım baş dönmem koku hassasiyetim laboratuvar da yanlışlık olma olasılığı var mı sizce fikir verin bana