Ela009 Vallahi çok yoruldum artık her ay negatif görmekten 😭 artık hayal görüyorum testlerde sizce var mı aşırı ince bi çizgi gördüm ben testte ama negatif sanırım daha adetime 5-6 gün var 😞😞😞😞
Ozlemerikci543450 Adete 5 6 gün varken neden yapıp kendinizi üzüyorsunuz bi bekleseniz zamanı gelse belki var ama şuan görmediğiniz için üzülüyorsunuz henüz çok erken varsa bile çıkmamış olabilir lütfen üzülmeyin
Ela009 Ozlemerikci543450 çok haklısınız inanın dayanamadım kasık ağrım çok var ve bel ağrım ondan yaptım 😭 evet daha var inşallah hayırlısı olsunn
Ozlemerikci543450 Ela009 daha çok erken belki normal regl belirtisi belki yerleşme adet geçsin inşallah vardır ümidi kesmeyin ❤️
Deletedmom_984 İnsallah bu ay kirmizi cizgileri goruruz canim bende dayanamadim yaptim ama negatif denecek kadar silik cizgi var kamera bile gormuyo hayirli haberler alalim insallah🤲🏻