Parinas Gizmmis çizgi görünüyor net şekilde ama bu markaların ikisinden de çok şikayet duydum. Bi kan verin isterseniz garanti olur ya da daha güvenilir bi marka alın
Melikeyurtseven 2cocuk2kopek zaten adetin üstünden 1 ay gecmıs belki 30 günde bir regl döngüsü vardır bilemeyizki
Gizmmis ynzl evet en iyisi 4-5 gün daha bekleyip yapmak sanırım hangi marka teste yaptınız bu arada yalancı pozitif çok fazla olduğu için testlere de güvenemiyorum
minikbebegim06 2cocuk2kopek değerin sat ile hiçbir alakası yok benim sat mayisin 19 uydu ben diğer Ay test yaptım 13 le öğrendim şuan 33 haftalik gebeyim önemli olan iki günde bir en az yüzde 60 artış olması
minikbebegim06 ynzl hayirli olsun 2 gün sonra aynı yerde aynı saatlerde yeniden kan verin en az yüzde 60 artış olması gerekir 😊💐
Parinas 2cocuk2kopek ben oğlumu 14 ile kızımı 7 ile düşüğümü 500 ile şimdi ki gebeliğimi 160 ile öğrendim. Yüksek olan düştü düşük olanlar şu anda yanımda ☺️
Gizmmis Parinas evde productor var yarın yada regli günü yapsam mı diye düşünüyorum netleşmesi açısından
nurdaneg0716 2cocuk2kopek benim değerim iki gün geçtikten sonra 16 idi geç dollnmeude olabiliyor şükür bı sorun yok 13 haftalığım
BilgecyLn ynzl değerin düşük diyenlere aldırış etme canım regl günü 8,74 le öğrendim şu an 18 haftalık olduk. Tebrik ediyorum sağlıkla gelsin miniğin ♥️