Momiesss Merhaba anneler ben bebegime hep 0-3 ay almisim ayrica yenidogan da mi almam gerekiyor sizler nasil yaptiniz kac takim almaliyim yenidogan olarak
2cocuk2kopek Momiesss 0-1 ay olandan 3-4 takım al canım bende ilk çocukta 0-3 aldım 3,5 doğmasına rağmen hepsi kocaman geldi sonra gidip tekrar 0-1 ay olarak aldık