akidesekeri ciğer yasağının ilk üç ay ile sınırlı olduğunu bilmiyordum, elbette a vitmainin de yüksek oranda alımı tehlikelidir, yoksa yediğimiz veya dediğiniz şekilde kullandığımız pek çok şeyin içeriğinde vardır, ıspanak, brokoli, havuçta filan da var ama gebelikte alımı belli bir mg’ı aşmamalı, muhtemelen ciğerde oranı baya yüksek. zaten bir sonraki yorumumda da yazdım, şaibeli olan, kesin bir bilgi bulunmayan konularda o üründen ben uzak durmayı tercih ettim gebelikte, ve fikrim sorulduğunda da o şekilde öneriyorum. 9 ay sonuçta bir soru işareti varsa, 9 ay ciğer yememek çok mühim bir şey değil benim için, ki gebelik öncesi severek yerdim, doğumdan sonra da yiyorum 🤗 bu arada benim kullandığım multivitaminde de avit yoktu.