Merhabalar arkadaşlar Perşembe günü rahîm filmi çekildim 4 bucuklarda da sağ tupum tıkanıkti ilaçla açtı doktor neyse bı iki gün kanamam oldu 3 günlük antibiyotik verdi oda bitti şimdi de sarı affedersiniz sümüksü akıntı geliyo oda peceteye gelmiyor silinince geliyo 4 gün oldu normal mi film cekileli