Kızlar bugün 9 haftalık olduk ve ilk defa bebek görüntüsü oluşmuş .sabahtan fotoğrafı elimden düşürmedim .çok farklı bir duygu ya .sırtı dönüktü küçücük bişi ya belli ki nazlı bişi olacak .cinsiyeti belli değil ama kız hissediyorum ilk günden beri .durun miniğimin fotoğrafını atayım teyzeleri de görsün 💕