Melikeyurtseven doktor 6 haftayla uyumlu kese dedi ıcınde yolk keseside var ama fetus yok 10 gün sonra gel bakalm dedi böyle durumla karsılasan oldumu benı rahatlatın lütfen ya
Eda42_ Melikeyurtseven Canım ben boş gebelik yaşadım yolk saç bile yoktu o yüzden yolk saç varsa umut vardır inşallah on gün sonra hem bebeği görürsün kalp atışını da duyarsın inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻🤰🏻
SeverBurcu Melikeyurtseven çok var öyle merak etme dua et canım benim kuzene de aynı dediler 8 inci haftada ceee dedi bebiş şimdi 10 yaşında :))
Zehra_arsln Melikeyurtseven benimde 5 haftalikti kese var boştu 7 haftalıkken dolu oldu doktor 8 haftaya kadar bekleyelim demişti çok şükür şuan 27 haftalık korkma inşallah 8 haftaya kadar dolar
Nisa58Sivas 7-8 haftaya kadar bekle Allah’ın izniyle olur kafaya takıp çok düşünme Allah’a sığın yeter 🌸
Eda42_ Melikeyurtseven Seni çok iyi anlıyorum 6 haftalık da görülmeye bilir o yüzden 8 9 haftaya kadar görülür ama sen on gün sonra göreceksin inanıyorum inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰
Demem cansusns yolk sak bebeğin beslendiği kese, gebelik kesesi, sonra içinde yolk sak sonra fetus görünüyor.
cansusns Melikeyurtseven bende 7+1 im bugün gittim kalp atışını duyamadı. Yolk la alakalı birşey söylemedi haftaya tekrar gideceğim
Eda42_ cansusns Belirti yok olmuyor ben on günde zaten kontrol gidiyordum 8 haftalık olması lazımken 6 haftalıkda kalmış kese beta değeri düşüyordu o şekilde boş gebelik oldu kürtaj oldum
Melikeyurtseven Zehra_arsln İnsallah kalbimi temiz tutup bende dua ediyorum umarım bebeğimi görür sağlıkla kalp atısını duyarız🙏