babygirl02 Sizdenbirii1 pek anlamıyorum ama benim sonuçlarıma çok benziyor doktor bana sonuçların iyi demişti
mrp2023 Sizdenbirii1 tsh 2 nin altında olmasını istiyordu benim tüp bebek doktorum ilaç başladı 2.3 ile yine bi sorun isterseniz onu
Sizdenbirii1 Cimcime30 ay şükür reglin 2. Günü verdim sanırım hepsi çıkması daha başka hormonlarda olması gerekiyor diye biliyorum
Ensr AyeBalc bende ögleden sonra tok karnına vermiştim bazı değerler yüksek çıktı farkeder mi acaba bende bekleyım burda