Imasleeper Sonu çok güzel olacak, bebeğimi kucağıma alacağım an ne kadar mutlu olacağım bunu biliyorum. Benim genel olarak bir hastane doktor korkum var, inanır mısınız kan bile aldırmayan ben şimdi umrumda bile olmuyor, o korkum bitti. Ama hiç doğum deneyimi yaşamamış biri olarak, hele ki bu zamana kadar duyduğum olumsuz hikayeler vs derken bilinçaltımda yatan doğurma fobisi çıktı resmen ortaya. Umarım zamanla azalır. Çok kolay bir doğum olur inşallah hepimize🥰