Selam kızlar eylülün sonu gibi düşük yapmıştım ilk gebeliğimdi 1 aylıktı kendiliğinden düştü o hamileliğimi öğrendikten sonra 13 saatlik uzun yol gitmiştim ama her 2 saatte yürüdüm düşüğün sebebi belki bu olabilir doktorda bilemeyiz dedi. Bu ayda kimyasal gebelik geçirdim doktor bu önemli bir şey değil gelmesen haberin bile olmazdı dedi muayene etti korunmana gerek yok bebek düşünebilirsin dedi ama ben korkuyorum 2. De de aynı şeyleri yaşarım diye. Doktora sordum hani genetik test vs verelim mi kanımda pıhtılaşma olabilir mi diye ona gerek yok daha 5 aylık evlisin bunun için 1 den fazla kaybın olması gerekiyor dedi ama ne yapacağımı bilemedim benim gibi olup sonradan sağlıklı gebelik geçirenler yazabilir mi 🥹😌🫶🏻