Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama insanlar çocuğun cinsiyetini öğrendin mi diye sorduğunda erkek gibi hissediyorum dediğimde ay erkek mi diye bir şahlanıyorlar ama doktor kıza benzetti dediğimde ay tamam hayırlısı olsun gibi bir tepki veriyorlar acaba bana mı öyle geliyor sizin çevrenizdeki insanlar cinsiyet konusunda ne düşünüyorlar kıza da erkeğe de aynı tepkiyi gösteriyorlar mı merak ettim🥰