PamirMira Canım sistem de Gürsel Erkılınç a gidicem bakalım inşallah iyidir. 6 haftalık olduğum için daha ilk gidişim sayılır
Merveeatakan Esncn benim cevremde gidenler oldu himmet ozdemire cok sorunlar yaşadılar da ondan sordum
Esncn Merveeatakan Bu üçüncü doktorumdu daha sakin telaşlandırmıyo sanırım kişiden kişiye değişiyor aynı hastanede Ahmet Işıktan ı da çok söylüyorlar canım
Kbrac Ben Sehir Hastanesinde Basar Dolmusa gidiyorum. Forum Yasamda‘da Ümit Beye. Ama Dogum büyük bir ihtimal Sehir Hastanesinde olacak.
gah Bende 35+1 haftalığım bende himmet Özdemir’e gidiyorum bu zamana kadar sorun yaşamadık fakat biraz kalabalık çok ilgilenemiyor