gozde91 Yarın kese için ultrasona gideceğim o kadar heyecanlıyım ki zaman geçmek bilmiyor. İlk gebeliğimde çok rahattım ama nedense bu sefer çok gerginim🙈 var mı benim gibi kese görmeye gidecek olan ☺️