Herkese merhaba,33. hafta oldum Esenler Medipol Şehruz hanıma gidiyorum fakat bir türlü nerede doğum yapacağıma karar veremiyorum.Buradan emin olamıyorum,de hanım mesai saati dışında da gelmiyor kime denk gelirsen.Hastane hakkında kötü yorumlar var odaları ,davranışları vs.,Esenler kadın doğumun yorumları bile daha iyi anne bebek dostu hastane.paramla rezil olmak istemiyorum.Avrupa yakası başka önerilere de açığım.şuan normal gözüküyor.benim gibi olan var mı bunu düşünmekten başka birşeye odaklanamıyorum haftamda ilerledi bir an önce karar vermem lazım