Alyask Hatis81 kutay gayet güzel 👍 bende yigithan koyacagım allah nasıp ederse 💙 ben yiğit derim babası han istedi oda yıgıthan desin 😂
Acelya11 Hatis81 kutayıda herkes koyuyor ona bakarsak çok duyuyorum bu ara biraz kaba duruyor ama frna bir isim değil bende 30 haftalığım ama ortada isim yok
Luna17 Bence guzel isim ama seslenirken biraz sert bir isim gibi geliyor bende 36 haftalık hamileyim ikinci oğluma dusunuyorum bu ismi ama kararsızım :)