eliff4 Kızlar 33+5 haftalık hamileyim göğüs ucumun biri daha belirgin öbürüne göre ondada kuruluk var lansinoh krem kullansam fayda eder mi ne yapmam lazım bebek olunca kötü birşey mi ?
Bebetul eliff4 ıncıa göğüs ucu kremi kullanıyorum. Hamileliğimin başından itibaren kullanıyorum hassasiyete ve kuruluğa iyi geliyor. İçerik olarak ise bitkisel bir ürün. Sürdüğünüz de silmenize gerek kalmadan bebeğinizi emzirebilirsiniz 🥰
Pinar06- eliff4 bende 36. Haftadayım yara gibi olmuş açıyor saf zeytin yağı ve sarı kantoron kullanıyorum gümüş kapak başladım iki gündür
Pnr_KMRC1 eliff4 hiç riskli gebelik yoktu hamileliğimde gayet güzel geçti erken doğmayı tercih etti aniden suyum geldi allaha şükür hiçbi sorun yok şuan 1,5 yaşında🥹🤎🐨