Urfada yaşayan arkadaşlar ben şuan Şanmed hastanesine gidiyorum sırf doktoru beğendiğim için geliyordum buraya. Gülnur Çiftçiye geliyorum çok yoğun orası ayrı. 35 haftam bitti biliyorum çok geç ama bi yanım hastaneyi değiştirmek istiyor. Bugün dogumhaneyi ve odaları görmek istedim 2.dogumum ve ilki normaldi ister istemez korkuyorum tabi son haftalara geldigim için. Dogumhaneye gidince bi şok geçirdim odalar vardı ve dogumu bekleme odalarıymış çogu 2 kişilikti sadece biri tek kişilikti. Nasıl yani dedim sancıyı burda mı çekicez? Yanımda biri de olabilir yani ben o psikolojiyle bi de başkasının agrısını mı görücem? Daha önceki dogumum istanbuldaydı ve kendi odamda sancımı çekip dogumhaneye gitmiştim. İnşallah bu süreci evde yaşarım ama ilkinde suni sancı aldım 1 gün boyunca hastanedeydim.. yine öyle olursa dogumhane yerinde mi sancı çekicem eşim bile yanıma gelemicek. Aşırı saçma geldi bana bu durum. Urfada diğer hastanelerde nasıl ilerliyor? Metrolife ve lotusu merak ediyorum bu haftadan sonra doktorumu değiştirmem mantıklı olur mu bilemedim ebeler de çok itici geldiler sanki çok absürt bir soru sordum gibi davrandılar. Merak etme sorun olmuyor bu şekilde de yapıyorsun gibi saçma sapan bi cevap verdiler. Dogum olduktan sonra beni odaya geçiriyorlarmış. Son haftalarına gelmiş birine hiçte böyle güzelce yaklaşan tipler değillerdi benim için doktordan çok ebeler önemli ilkinde o kadar iyi ebelere denk gelmiştim ki ister istemez hayal kırıklıgı yaşamaktan korkuyorum.