momtobe__ Merhaba bu uygulamaya göre 5 haftalık gebeyim aile hekimleri grevde hastanelerde randevu yok folik asit baslamam gerektigini söylediler ne yapmamı önerirsiniz?
Tuba2144 momtobe__ merhaba canım bende şuan 9 haftalık gebeyim 4.haftada öğrendim hamile olduğumu doktor sadece bu folik asidi 3 ay kullanmamı istedi beyin gelişimi içinmiş bebeğin fotosunu aticam sende al💓 ![https://mutluresim.com/images/2025/01/06/1yqHOU.jpg]
Nisa58Sivas momtobe__ Birde bunların Grevi Çıktı Allahım Yarabbim Neyse Birsey Demek istiyorum. Folikasite Başla Canım zaten randevuya gittiğinde doktorda verecek ama. Başla sen bebeğim gelişimi için önemli
KumpirsMom momtobe__ canım her bünye farklı ve her doktor farklı veriyor bu folik asidi kan değerlerine bakarak bence kafana göre kullanma sonucu betleştirmek için acile gidebilirsin pazarteside ocağa gider ilaca başlarsın şahsi fikrim doktor söylemeden hiç hareket etmedim çünkü ben
boncukbiranne Eczaneden direk alabilirsin onlara sorup ben o şekilde yapmıştım yine greve denk geldiği için folicus kullandım hatta
momtobe__ Nisa58Sivas sabah erkenden hastaneden sıra alacağım nihayet randevu alabildim ama neredeyse 2 aylık olacak bebek o kadar bekleyemem