Gsgsgsgsgs Siveno kullanıyorum ben . İlk yıkamadan önce makina temizleyici ile makinayı temizlemiştim sonrasında 30 derecede yarım saatlik programda yıkamıştım , sonradan alınan az olan çamaşırları 15 dklık programda yıkadım tekrar durulama yapan da oluyormuş ben yapmadım deterjan kokusu vs de kalmamıştı