MerveeArk Merhabalar 25+3 deyiz normalde değil ama bugün hafif adet sancısı gibi sancı oldu,masabaşı çalışıyorum o etkilemiş midir normal midir sizlerde oluyor muydu yardımcı olur musunuz
esca344 MerveeArk benim sancım 24. Hafta basladı düzensiz olarak ama aşırı bir ağrıydı öyle gittim hastaneye
Nhrr MerveeArk benim 24 de başladı düzensiz. Serum takıyorlardi birde endol diye ilaç ve fitil var onu vermişlerdi. Ama benim sancimin sebebi başta vajinal enfeksiyondu. Sonraki haftalarda sebepsiz oldu hep serum ilaçla durdurdular. Birde 27 de ciğer geliştirici yaptılar önlem olsun diye.
Nisa58Sivas MerveeArk sürekli oturduğun için bebek sıkışıyor ondan oluyordur kılonuzda varsa oda etkiliyordur merak etmeyin korkmayında
zgeDenizKaramanAtmaca MerveeArk ben de sizin gibiyim sürekli oturarak çalışıyorum gün sonu karnımın ağrısı çok fena oluyor 27+1 deyim
MerveeArk Nhrr Doğumu etkiledi mi peki erken doğum vs ilk gebeliğim bilgim yok hiç bu konuda hemen evham yapmak da istemiyorum aslında
MerveeArk Nisa58Sivas Hiç kilom yoktu aslında hamilelikten önce 1.70 boy 62 kilom vardı şuan 80 kilo falanım Oturmaktandır demekki etkiliyor o da sıkıştırıyor
Nhrr MerveeArk nidicardi diye ilaç kullanıyorum o iyi geldi bakalım inşallah zamanında sağlıkla gelir.
MerveeArk zgeDenizKaramanAtmaca Hiç doktora gittinizmi peki bunu söylediniz mi ne dedi nasıl bir yol izletti normal mi karşıladı