Sevgi_C Merhaba 5 haftalık hamileyim. Melda hanıma gidiyorum kontroller için daha önce giden oldu mu acaba ?
Eylulasyamom Sevgi_C Merhaba ben gidiyorum 15 haftadayız gebelik öncesi ve gebelik devamın dada devam edıyoruz
Eylulasyamom Merhaba ben gidiyorum 15 haftadayız gebelik öncesi ve gebelik devamın dada devam edıyoruz
Bze41 Eylulasyamom Melda Hanım Merkez prime hastanesini bırakmış sanırım Hangi hastaneye geçtiğinizden bilginiz var mı
Bze41 Eylul_defne Melda Hanım Merkez prime hastanesini bırakmış sanırım hangi hastaneye gittiğinden haberiniz var mı benimde mekda hanıma gitmem gerekiyor düşük için kontrol yapıcaktı
Eylulasyamom Bze41 Gebze’de herhangi bır hastanede çalışmayacağını söylemişti en son konuştuğumuzda farklı doktora yönlenmeniz daha doğru olacaktır.