Ezgiiaryaaa ya burada okuduklarım çok etkiliyor beni.. resmen chatgpt ile rahatlatıyorum kendimi.. mesela demin birini okudum kalbi duyulmuş vs 11. Hafta gitmiş doktora doktor embriyo bozulmuş mu ne demiş ya diyorum benimki de öyle olduysa.. chatgpt ile konuştukça rahatlıyorum tüm internetteki bilgileri derlediği için birazcık da 😂 herhangi bir ağrın ve kanama yoksa büyük ihtimalle yolundadır her şey diyor hahaha